Zpět
Zpět
Zpět
Zprůhlednění a zpřehlednění vymáhacích procesů transparentním procesním řízením.
Komplexní pohled a přístup k vymáhání klientů a souvisejících osob – zastřešení end-to-end collections procesu od vymáhání jednotlivých smluv klienta v rané (early) fázi až po jednotné vymáhání všech pohledávek klienta v pozdní (late) fázi.
Všechny informace pro vymáhání na jednom místě.
Zrychlení procesů digitalizací, sledováním lhůt a efektivní komunikací.
Snížení počtu externích aplikací a nástrojů vymáhání.
Zprůhlednění a zpřehlednění vymáhacích procesů transparentním procesním řízením.
Komplexní pohled a přístup k vymáhání klientů a souvisejících osob – zastřešení end-to-end collections procesu od vymáhání jednotlivých smluv klienta v rané (early) fázi až po jednotné vymáhání všech pohledávek klienta v pozdní (late) fázi.
Všechny informace pro vymáhání na jednom místě.
Zrychlení procesů digitalizací, sledováním lhůt a efektivní komunikací.
Snížení počtu externích aplikací a nástrojů vymáhání.
LoanOfiice podporuje celý proces vymáhání pohledávek od automatizace pre-collection a soft collection až po řízení a evidenci právního vymáhání, prodej pohledávek nebo jejich odpis. Využít však lze i jen na vybrané agendy (např. workout nebo správu insolvencí).
Jako centrální vymáhací systém poskytuje veškeré informace a nástroje pro exekuci a řízení procesu. Vymáhání smluv standardních produktových či klientských segmentů je řízeno portfoliovými strategiemi. Pro složitější dlužníky nebo dlužnické skupiny může specialista stanovit a nechat si schválit individuální strategii, která určuje a autorizuje požadovaný postup vymáhání – např. podpis notářského zápisu, realizace zajištění, dohoda o narovnání apod. Systém zajišťuje hromadné zpracování klientů a jejich pohledávek podle nastavených parametrů. Parametry v kombinaci s workflow řídí, jak na sebe jednotlivé fáze vymáhání navazují – např. jak dlouho klient může setrvat v upomínkovém procesu, jak dlouho bude vymáhán externě, nebo kdy už má dojít k odpisu a prodeji pohledávek. Procesy jsou konfigurovány pomocí workflow, která hlídají termíny, automatizují aktivity (tiskové, komunikační a transakční) a zajišťují předávání činností mezi jednotlivými rolemi. Využitím workflow přestává být metodika otázkou papírových pokynů a stává se součástí systému, který podle ní řídí celý proces. Úpravy nastavení workflow jsou v rukách byznysu – bez zásahu dodavatele může být proces modelován přesně dle potřeb, čímž je zpomaleno či zastaveno morální zastarání systému.
Možnosti systému v oblasti tvorby a ukládání dokumentů vyzývají k elektronizaci celé agendy a sdílení spisu napříč týmem. Všechny dokumenty klienta jsou k dispozici v elektronickému spisu – ať už byly vytvořeny systémem ze šablony, ručně v průběhu vymáhání, nebo pochází z předešlých fází a jsou fyzicky uloženy např. ve firemním DMS.